storitve- pragmatični marketing

Še pametnejše glave se strinjajo s tem, da se je v življenju, če se le da, treba ukvarjati s tistim, kar zares rad počneš, pa naj bo to strast ali ljubezen. In če se potem s tem zares uvarjaš, a lahko daš še kaj več od tega nekomu v najem?

V najem dajem to svojo strast in ljubezen, ki ji pravim “Pragmatični marketing”: praktične izkušnje iz različnih področij poslovanja podjetja (kot so prodaja, razvoj, upravljanje, strategija, kuhanje čaja in kave, pomivanje posode) potrebne, da se lahko lotimo praktičnega pristopa tudi v marketingu s ciljem, da nam v prihodnosti gre bolje.

In katera področja pokriva Pragmatični marketing, oziroma kaj se daje v nejem?

  • poslovna strategije in kako se do njih dokopati
  • marketinška strategija in organizacija
  • operativna pomoč in izvedba

Strategija organizacije in poslovno planiranje- marketing ni samo komunikacija

Če hočemo narediti dober marketinški plan, moramo dobro poznati lastno organizacijo, njeno strategijo, njene trge in segmente, ter nenazadnje proces poslovnega planiranja, da vemo zakaj, kako in kdaj naj planiramo marketinške aktivnosti.

Če korporativna, produktna ali strategija poslovne enote ni dokumentirana, imamo priložnost priskočiti na pomoč pri definiciji in nastanku le-te. Naši poslovni plani morajo čim manj temeljiti na domnevah, zato moramo dobro poznati tržno problematiko, konkurenco in trende, naše naročnike in njihove navade.

Marketinška strategija in organizacija- a vemo natančno zakaj delamo to kar delamo?

Ko vemo kam podjetje gre in kako bo razporedilo svoje vire, lahko bolje splaniramo ustrezno marketinško strategijo, ki bo podprla poslovne cilje.

Med drugim je smiselno razmisliti o naslednjih področjih:

  • a so lanskoletne aktivnosti bile dovolj učinkovite?
  • o vlogah, kot sta produktni managment in produktni marketing
  • ali dovolj dobro poznamo nakupni proces in kako se vplesti vanj
  • kako se razlikujemo od konkurence
  • a bomo marketirali produkte-storitve ali govoril o tržni problamatiki in naši expertizi

Operacije- od teorije v prakso

Včasih nam za delo zmanjka notranjih virov ali nimamo dovolj internih izkušenj za to se odločimo za zunanjo pomoč:

  • začasno rabimo nekoga, da nam svetuje pri postavitvi ciljev marketinške organizacije
  • vodenje zelo specifičnih ali zoprnih projektov
  • preden zaženemo lastno prodajo, hočemo ugotoviti ali bo določen “produkt” sploh uspešen
  • razvili bi radi še indirektne prodajne kanale
  • preizkusili bi radi, še prej pa analizirali, nove pristope

Advertisements
%d bloggers like this: